söndag 12 april 2009

Påskdagen

Får även idag börja bloggen med att,
åhhh vilken underbar dag vi haft!
Idag har vi tagit till vara på solen från dess att den kikade fram genom diset,
tills dess att den gick ner, nästan...
Dagen började med massor trevligt skitsnack, djur och bus i sandlådan med Tuwis, Sofia & Mogge ute i Valla och avslutades med trevligt sällskap i form av Sollan, Anders, Tom, Lisa, Bailey & Bo ute i Ljungsbro!!
Men det bästa av allt var nog ändå den grillade fläskfilén som morfarn stod för,
mums!!
Jag orkar inte skriva idag heller,
har laddat upp hundra (nästan iaf) bilder som ni får ta del av istället...
Såhär dags brukar ju jag ligga nerbäddad för längesedan :)
Natti!

Ellioth är redo för en dag i solen :)
Såhär arg blir man numer när man inte får som man vill, sötbullen :)
Ellioth granskar hålet
Mange, Ellioth, Tuwa & Mogge spanar in gässen
Mogge bakar kakor :)
Världens sötaste Tuttis <3
Rida på träkon var helt okej...
Men så fort hon fick se riktiga djur blev det den här minen, livrädd :)
Börjar undra om det är min dotter, jag är ju inte heller så förtjust i djur :)
Hittade även Chrissan, Marcus & Mille där bland djuren
Den här bilden är tillägnad Matilda,
jag hittade en get som tom jag tyckte var söt :)
Lilla killingen!
Byta blöja i naturen!
Ellioth censurerar by him self :)
Ellioth och pappsen spanar kaniner...
Så var vi i Ljungsbro...
Lisa och toksöta Bo!
Lisa, Bo & Ellioth
Solveig & Mange tjatar om nåt!
Ellioth har hittat till morfars fontän! Såhär fint låg Roxen påvägen hem...







3 kommentarer:

  1. Lär ni Ellioth att bli hålvan? Mycket bra val!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbart sött dotter jag har..

    SvaraRadera
  3. Jag svarar här till skillnad mot för förra svaret jag skrev till dig:)

    Varför kände han inte igen mig? Hade jag för lite smink på mig? :)
    Hehe. Tack. Det går neråt iaf :) Men modell, njae. Skulle inte ens duga som fotmodell! HAha!

    SvaraRadera