torsdag 16 april 2009

Lågt blodtryck?

Dagis går bra för Ellioth,
men desto sämre för mig, idag svimmade jag...
Personalen fick ta hand om mig istället,
scary!
Efter det sov jag hela dagen, medans Ellioth lekte med mormor & morfar,
när jag sedan vaknade efter ca 5 timmars sömn svartnade de för ögonen en gång till!
Får se om det blir VC imorgon medans Mange får ta Ellioth till dagis istället...

Det är väldigt dåligt med bilder på bloggen nu och många har efterfrågat bilder på vår lägenhet så imorgon ska jag försöka ta ett varv med kameran så att ni kan få se!

Och till Anonym:
Vi skrev kontrakt för vår lägenhet när räntan var som högst, och fick tillgång till den (och tog lånet) den dagen de sänkte räntorna så mycket, så jag skulle vilja kalla det att vi köpte den i rättan tid!
Lägenheten ligger på Munkhagsgatan...

Nu har jag precis suttit klistrad framför mitt favoritprogram "Stockholm-Arlanda" och nu fortsätter jag med Grannfejden...
Hörs imorgon!

2 kommentarer:

  1. stackare som svimmar så där..... du gjorde väl inte illa dig? hoppas att det inte händer igen! Kram på er Marielle

    SvaraRadera
  2. ät järntabletter, 2 om dagen...!! ta dem helst på kvällen så du slipper få ont i magen om du får det. Och gå gärna på små promenader för att träna upp hjärtat lite. Mina tips från BM... =)!!

    Niferex heter järntabletten, och ät gärna vitaminer som innehåller folsyra men lite a-vitamin. =) vitaminteral kvinna typ.!! kostar tillsammans kanske 200:- på apoteket!

    SvaraRadera