lördag 4 april 2009

Alldeles underbar...

Såhär snygg var vår lillkille när han for på kalas idag...
Jeansjackan fick han av fam. Zetterdahl igår, tusen tack!
Blev en supertrevlig dag idag...
Den började här i stan,
med en kebab & en glass på Ågatan
för att fortsätta mot 60-årkalaset i Sparret.
Där hade jag dock inte så mycket att komma med,
halva (nästan hela) den släkten läser min blogg :)
Dem hade tom hunnit med mitt sista lite arga inlägg till anonym,
haha.
Men jag säger bara en sak,
Manges släkt alltså...
Det finns knappt ord hur gulliga dem är,
åh, love them all!
Nu ska jag ta en dusch och krypa till kojs :)
Natti!

3 kommentarer:

  1. guuuud så söt!! värsta modelejon denna lilla påg;) sötas i denna värld!

    SvaraRadera
  2. hej :) jag läser din blogg dagligen och får börja med att gratulura till bebis nr. 2! jag väntar också min andra... har bara en fråga, har du någit förslag på syskonvagn? börjat tänka på de än? usch det är så mycket! ha de bra och hoppas att illamåendet går över snart, Kram Mija.

    SvaraRadera
  3. Gud så söt han är! Jag tycker du kan skicka upp honom en vecka til djursholm! KramKram Johanna

    SvaraRadera