söndag 5 april 2009

Brr, kallt!

Brr, jag är helt stelfrusen...
Mina händer värker och Ellioths är alldeles blå,
MEN frisk luft har vi fått :)
Har varit ute och ätit sand, jagat fåglar och löv (ja, när det blåste trodde Ellioth att det var pippifåglar som skuttade förbi :)) & gungat i nästan två timmar medans pappsen städade här hemma... Och nu när vi klev innanför dörren kom självklart solen fram :)

Innan det tog vi en sväng till Maxi för att handla lite av det som saknades här hemma och som vanligt när man bara ska handla lite så slutar notan på en femhundring iaf,
jag fattar inte!?
Men Ellioth och jag var ett bra team i affären, jag plockade och han hade koll på notan (bild på det kommer lite senare!)!

Nu ska det lagas tacos här,
när vi sov middag hela familjen mellan kl 10-12.40 (skönt, jovars!!) så drömde jag om tacos hela tiden, så då fick det bli tacos!

Skriver mer senare,
ska svara på lite kommentarer då också :)
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar