onsdag 1 april 2009

Jag mår bra idag!

Du var jag redan uppe och klar.
Lillfisen ligger kvar i vår säng, omringad med kuddar så han inte ska ramla ner,
och snarkar som en redig karl :)
Shit vad jag älskar honom,
och så ska jag få en till,
jag kommer kvävas av kärlek för jag har den ju redan upp i halsen :)

Mange tryckte i mig en tablett innan 7 så nu är jag redan människa.
Visst känner jag av illamåendet lite, sådär molande, och svettningarna håller i sig men annars mår jag toppen...Dessutom är det sooool, och jag ska ta mercedes benzen och fara mot Norrköping samtidigt som jag lysnar på East FM, det kan knappast bli bättre!
I´m happy!

För er som undrar hur långt gången jag är så har jag ingen vidare koll. Eftersom mensen, i princip, är min största fiende och jag bara vill glömma den helt så minns jag inte så bra när jag hade den sista...Men om jag räknar högt (eller sent om man säger så) så är nog bebisen beräknad till den 26-28 November vilket innebär att jag är i v. 6 nu och går in i vecka 7 på fredag...
Har använt mig av Familjelivs "räknare"...

Nu ska jag kasta i mig min andra frukost för dagen, surfa lite samtidigt, och sedan väcka lillfisen som ska få åka till dagmamma morfar som säkerligen kommer ta ut honom på långa promenader i det fina vädret!

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Grattis :) Mysigt med en till, vi ska oxå ha barn :P i september! hade bäst och lycka till! Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Grattis till graviditeten! Härligt! :)

    SvaraRadera
  3. Heej ..
    Då kommer vi nästan få samtidigt :)
    Fast jag ska få den 12 ;b

    Kramar Petra

    SvaraRadera