fredag 10 april 2009

Tröttmorsan!

Isch, jag har verkligen blivit för dålig på det här med att blogga.
För att skylla på något så får jag nog dra till med ärtan i magen,
HON gör mig så trött :)
Så fort jag lägger mig på sängen för att söva Ellioth så deckar jag på nolltid!
Nu har jag precis varit uppe och duschat,
eftersom jag somnade ovanpå överkastet med mascaran kvar...
Så sorry kära läsare,
jag SKA skärpa mig!

Har haft en underbar dag,
först tillsammans med Johanna & Melle(som gav oss massor fina presenter, tusen tack!),
sen på jobbet (med kondomköpande farbröder) och nu på kvällskvisten (mellan 19-20) tillsammans med min fina familj!
Mange kom hem redan efter lunch idag, och stannar hemma ända tills tisdag morgon, såhan och Ellioth har hittat på bravader på eftermiddagen... Fick ett mms där det stod: "Mamma, jag har träffat en neger!" och en bild på jordens lyckligaste unge ihop med Mowgli!
Bilden får ni se imorgon!
Nu lägger jag ner huvudet på kudden igen...zzzzzz

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar