lördag 18 april 2009

Hemma hos oss!

Nu kommer bilderna jag lovade...
Lilla knytet i magen gör att jag deckar tidigt varje kväll,
hur mycket jag än anstränger mig så går det inte att vara vaken.
Jag hade sett fram emot att se en film som började vid 21.30 igårkväll,
men strax efter 21 så stupade jag, typiskt.

Bilderna då,
ja, jag fattar inte hur mäklarna bär sig åt när dem tar kort och får en att se helheten liksom...
Dem måste väl ha någon vidvinkelkamera?
Här kommer mina bilder iaf :)

Vårt sovrum, taget från dörren
Ellioths rum (ena hörn, fasen), taget från dörren

Hallen, ut mot vardagsrummet
Hallen, från köksdörrendörren sett
Vardagsrummet, från köket sett
Vardagsrummet med fonden, den väggen går mot köket
Köket
Delen där vi har köksbordet, taget från köket

Nu måste jag slänge i mig lite frukost för sedan ska jag jobba!
Återkommer ikväll (troligtvis) :)

4 kommentarer:

  1. vad tjusigt ni bor =)
    /trogen läsare

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att se lite "hemma hos-bilder". Jättefint kök! Får man fråga vart ni har köpt det? Vi har med köpt lägenhet på Munkhagsgatan och har tänkt köpa nytt kök. Kul med lite inspiration.

    SvaraRadera
  3. hej hej!!!jag tänkte fråga dig lite om thailand eftersom du rest runt lite där.det är så att killen och jag ska åka dit.först phuket i två veckor sedan krabi en vecka.tänkte om du hade lite förslag på vad man måste uppleva o se och lite sånt!?

    SvaraRadera
  4. va fint ni har fått det vännen! jag ser fram emot att se det live =) kramar johanna

    SvaraRadera