onsdag 29 april 2009

Lever, om det ändå är knappt!

Ja, vad händer då hos oss?
Jo, jag har inte det minsta bloggsug då jag helst bara ligger så sängen och stirrar upp i taket...THIS IS FUCKING KILLING ME (ännu en gång!)! Positivt idag är dock att receptet damp ner i brevlådan, så nu ligger jag här med en tablett i magen och väntar på att den ska börja värka (stavas det så i det här syftet?)!

Dagen har till största delen spenderats i Ljungsbro, för min del, och på dagis för Ellioths...Han har börjat bli en liten buse på dagis, han sover bara en liten stund och sen försöker han väcka dem andra. Igår när fröknarna kom in hade han dragit upp tröjan på en liten tjej och satt och killade henne på magen, hon vaknade dock inte. Idag hade han väckt lilla David och satt och "pratade" med honom :)
Efter att jag hämtat upp Ellioth på dagis åkte vi och hälsade på Johanna, Chrissan och barnen...Det var perfekt för där kunde man släppa ungarna lösa på gården, vilket betydde att jag kunde sitta och må illa påmin lilla bänk! Morsorna bjöd över oss på grillning imorgon också vilket vi självklart tackade ja till :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och drömmer om bättre tider (läs: ca mitten på maj) med en jordgubbsmoothie i handen som min bättre hälft just kom och bjödmig på!

Bjuder på några bilder på nyheter i lillemans garderob:

Piké, H&M, 69.50:-/Shorts, Lindex, 79,50:-
Linne, H&M, 59.50:-
Tischa, H&M, 99.50:-
Shorts, Lindex, 149.50:-
Tunn Hoodie, H&M, 149.50:-
(ser blårandig ut men den är lila:))

5 kommentarer:

  1. Va skönt att du fått medicinen, inte en dag försent! Jag har precis tagit en promenad, känner mig lagom hurtig när jag går som en snigel och alla andra springer lätta förbi... det känns som att jag är i 8:e månaden för magen växer nonstop!

    SvaraRadera
  2. Du, vad har du för mailadress? Måste skicka bilden jag knäppte på Ellioth. Den blev jättefin!
    Ses i möra!

    SvaraRadera
  3. sv;tycker du :D ? Tack!
    åh vad glad jag blir ! var det du? som satt med hon som precis flyttat in med hennes familj på våran gård ? :D shit vad dum jag känner mig nu! Men jag såg inte vem det var hon satt med, så såg inte att det var du :) vi får hälsa nästa gång vi ses tycker jag sötnos!

    SvaraRadera
  4. Har du börjat jobba? Eller varför är han på dagis?

    SvaraRadera
  5. Tack för sporringen i bloggen! :)
    Hojta till när du mår bättre så kanske du vill följa med & träna?

    SvaraRadera