lördag 4 april 2009

Svar på tal igen!

Fick en kommentar av en anonym (såklart):

För fan!Nu får du ge dig med ditt jävla klagande. Tycker du ska vara glad att du kan & är gravid, du förstår nog inte hur många det är som gärna hade tagit din plats, hur många vi är som inte kan bli gravid.

Och släpp ditt jävla kontrollbehov, man kan inte ha komtroll över allt!!

Och illamående är inget att gnälla över, för där finns värre saker.

Är en trogen läsare men nu slutar jag fan läsa din blogg. För det enda du gör är att klaga & gnälla över ditt jävla illamående.

Väx upp, allt kan inte serveras på ditt silverfat!!
Bortskämda snorunge!!

Gravid Sofia svarar:
Men för fan din bitterfitta håll käften och gå och jobba med dig så du tjänar dig lite pengar och kan åka köpa dig en ungjävel!!!
Om du missat det så är MIN blogg MIN dagbok och där skriver jag vad fan jag vill!
Och som nämnt kan ju du för fan inte bli gravid, och då vet du fan inte heller hur det känns att ha typ maginfluensa i sex veckor, så håll käften din dumme fan!
Och bara för att du säkerligen har noll koll, och säkert skulle slarva bort din ungjävel om du fick en (därför gud valt att du inte ska få barn), så gillar jag att ha koll på mina saker!
Snorunge kan du vara själv,
du är bara avundsjuk för att du aldrig fått lite medgång i ditt liv!

Gravid Sofia (som inte låter sina hormoner tala) svarar:
Jättesorgligt att det finns männsikor som dig, som inte kan få barn,
då det är den finaste gåvan man kan få och jag önskade att alla fick uppleva den kärleken man hyser till sitt barn.
Även jättetråkigt att du tar illa upp, men som sagt är detta min blogg, där jag lättar mitt hjärta och skulle jag tänka på alla som kan ta illa upp skulle jag i princip inte kunna skriva någonting!
Du gör nog rätt i att sluta läsa nu isf för här kommer det nog bli gott om klagomål dem närmsta fem veckorna ungefär...Och jag kan säga att vissa roar det tydligen (Lynn ;))!?

Tack och hej!

5 kommentarer:

  1. Jadu, varför ska du känna sympati med någon som inte kan bli gravid, om denne inte kan känna sympati för dig när du är gravid och faktiskt mår riktigt dåligt. Tror inte att personen ifråga aldrig klagar på något någonsin. Det finns säkert folk som inte har och inte kan få det som denne klagar över... men ja, det är lätt att säga åt andra vad dem ska göra, så glömmer man bort sina egna brister ett tag!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker det är kul att läsa om ditt klagande för det var ju i princip det enda jag gjorde när jag var gravid också :)Haha jag gillade ditt svar till henne också :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag älskar när människor blir brända & upptäckta fastän de tror att det inte går! Love it!

    SvaraRadera
  4. Hahaha =) Så sjukt! Personen har ju uppenbarligen aldrig varit på smällen efter som h*n inte vet att det är varje gravid kvinnas RÄTT att få klaga!

    Hoppas det snart är över med illamåendet för dej!

    SvaraRadera