tisdag 21 april 2009

Sjukdom!

Tji fick jag, här blir det inga orkidéer köpta idag, jag är "dödssjuk"!
Ja, det är nästan sådär som "ni kvinnor snackar om att föda barn..."...Hela kroppen värker, huvudet värker, illamåendet på det, och så frossa. Nu när jag vaknade var det som att jag hade svalt två köttbullar som fastnat i halsen också.
Skit, piss och helvete med andra ord!
Nog om det!

Ellioth är iaf iväg på dagis, med pappsen.
Dem fick stressa iväg här alldeles nyligen då pappsen inte riktigt uppfattat det där med att det tar tid på morgonen :) Lillfisen vägrar frukost, busar när det byts blöja, och snurrar och vrider sig som en ål när kläderna ska på...
Men iväg kom dem, till slut :)
Nu är Mange redan tillbaka, så nu ska jag stänga av här och försöka bli lite ompysslad.
Frukost på sängen ingår väl när man är såhär sjuk?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar