måndag 13 april 2009

Dagistajm!

Idag var spyan nära vill jag lova,
jag blir åksjuk nu också...
Skoooj!
Graviditetsillamående + åksjuka = ILLAMÅENDE,
fy tusan!

Nu har jag packat blöjor, regnkläder, stövlar, extrakläder, napp & snutte,
imorgon börjar Ellioth på dagis.
Fy, har gått och dragit på det, har inte velat tänka på det riktigt.
Nu ska mormor & morfar, där han bärs upp såfort han sträcker upp armarna, där han blir uppassad hela tiden, bytas ut mot ett gäng elaka (ja, barn är elaka) barn och okända fröknar!
Stackarn!
Men jag tror det är mammsen som tycker det är jobbigast,
Ellioth går bra med vemsomhelst och älskar barn!
Usch, min lilla bebis börjar bli stor!

Nu ska vi hoppa in i duschen så att han är ren och fräsch sin första dagisdag,
sen lär han ju aldrig mer vara ren (dagis är smutsigt enligt mig) och så lär ju sjukdomarna börja!

Natti!

1 kommentar:

  1. guuuud ska han börja på dagis, en stror plutt nu ju..sjukt vad tiden går fort!!! btw allt kommer gå super duper bra jag har varit dagis fröken och dom minsta blir alltid sååååå ompysslade, lagom tills dom börjar känna sig bekvämma o slåss o bråkar me alla andra!!

    SvaraRadera