fredag 10 april 2009

Lovely day!

Nu är vi hemma efter en underbar vårdag ute i Ljungsbro...
Ellioth har lekt & busat med kusin Rasmus,
medans jag suttit i solen och ätit jordgubbar :) (Ja, Lidl hade för 12,50kr/l, sjukt billigt)
Och det här med att blogga är ju intressant,
Ellioths moster hade sett bilder på att han var ute på promenad med morfars sopkvast häromdagen så idag fick han en alldeles egen av henne, i sin egen storlek...Gissa om ungen blev lycklig!! Jag kan säga att han redan ligger deckad på sängen :)

Jag orkar inte skriva så mycket mer idag,
är mer sugen på att krypa ner med mina grabbar faktiskt...
Bjuder på några bilder istället!

Godnatt :)

Såhär föredrar Ellioth att hålla i muggen,
med en fot & en hand :)
Min tuffing:
Mössa, Villervalla
Scarf, Villervalla
Piké, H&M
Jeans, Cubus
Mitt charmtroll är ute och spatserar i sin underbara jeansjacka! Numera går vi ju på heltid!
Mina fina grabbar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar