tisdag 28 april 2009

Sad

Imorgon kommer receptet (dem har lovat) och jag längtar helt galet...
Känns som jag väntar en stor kärlek typ :) Inte undra på kanske, när jag förhoppningsvis ska få må bra!
Receptet skickas tydligen uppifrån Stockholm och då funkar tydligen inte e-recept, och tabletterna jag väntar heter Lergigan Comp. (Lite svar till Malin & Frida:))

Min man är värd en eloge för att han är så duktig och tar hand om allting nu när jag mår som jag gör. Jag fick precis avvika från storhandlingen vilket han & Ellioth fick avsluta själva! Han diskar, lagar mat och städar, utan minsta gnäll! Jag lyckades iaf ta en sväng med dammsugaren idag, men för det behövdes en rejäl måltid både före och efter...
Jag blir så ledsen av att må såhär och inte orka någonting men när Mange så gulligt säger: "Det är okej gumman, du bär ju vårt barn..." känns det direkt mycket bättre, jag är bra på att glömma det mitt i allt!

Är så glad att jag har mina fina killar, det är dem som bär mig just nu...<3

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar