fredag 1 januari 2010

Vår nyårsafton!

Vi hade en supertrevlig nyårsafton, som väntat alltså :) Det var verkligen kaos en stund, när alla ungar (förutom bebisarna då) for runt som illbattingar och det såg ut som en atombomb slagit ner här hemma men annars njöt vi till fulla!
Packade på oss själva,och alla fem ungar, kläder och gick ut vid tolvslaget! Det sköts helt galet med raketer och medans stackars Enya tjöt som en stucken gris sken Ellioth som en sol och sträckte upp armarna mot himlen och jublade till varje raket :)
Jag själv räknades in i en grupp som stod på innergården (med Elton i BabyBjörn) och höll för öronen, gillar inte det där något vidare!
Sen fortsatte vi hemma hos oss och medans jag och Ellioth deckade i hans säng kl 01 (Jag ber om ursäkt till mina gäster!) så satt de andra och snicksnackade, och drack gott, fram till 03.30 :)
Mange tog därefter disken (världens bästa man, IBLAND, jag vet:)) och jag fyllde Elton med ersättning så att vi skulle få sova en stund idag...
Elton fick ett mål mat igen vid 8 imorse men sen sov vi allihopa till kl 11, supermys!

Nu ska vi äta frukost och sen tänkte vi ge oss ut på ett pulkaäventyr!

Middagen serverades på vårt gamla lakan till duk, haha :)
Så fina, familjen Zetterdahl! Påväg ut för att kika på raketerna (och nej, jag hade inte mysbyxor hela kvällen:))! Våra fina gäster i soffan!'
Ellioth och Enya myser med välling hos Christian (kl är ca. 00:30)
Elton var nakenfis och nöjd ända in på småtimmarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar