söndag 3 januari 2010

Mardrömmar!

Igårnatt drömde jag mardrömmar om tsunamis...Jag och Elton följde med mamma och pappa till Thailand! Vi bodde på ett hotell som låg precis i vattenbrynet och självklart fick vi veta att det var en tsunami påväg. Jag var tvungen att rusa in på rummet för att hämta ersättning till Elton eftersom vi skulle få spendera dagar uppe i bergen (och min mjölk i tuttarna börjar ju sina) men självklart kunde jag inte hitta den. Letade och letade och folk kom och störde mig hela tiden och när jag tittade ut genom fönstret såg jag vågen närma sig därute på havet...
Inatt drömde jag att jag gick i skolan och blev mobbad, gissa varför? Jo, för jag hade ett kisshuvud såklart!
Så mina största problem just nu måste ju vara attmjölken håller på att sina och så att jag ser ut som en brunett som försökt blondera håret och blivit en blåst blondin...Eller finns det något som heter "guldin"?
Fasen.
Kl. 11 har jag tid hos min kära mor igen så får vi se vad vi kan göra åt saken!

Tog två fina kort (med mobilen, varav den dåliga kvaliteten) igår:

Nyvaken Pippi <3
Solnedgång över östgötaslätten!
Solen såg så cool ut, den ser ut som en ljuslåga...Det gick liksom upp som en pelare från den!

1 kommentar:

  1. Elton är en riktigt goding =) Kramar Elliot och Linn

    SvaraRadera