fredag 8 januari 2010

Stress

Det har varit en stressig dag, med massor bråk...Ellioth är helt makalös nu. Mormor som brukar säga "Han är ju så snäll, skäll inte på honom" fick en dos trots tilldelad sig idag också...När hon sa ifrån blev Ellioth helt förstörd, fick panik och det tog mig nog en tio minuter att lugna ner honom. När han väl lyssnade fick han gå tillbaka till mormor och krypa ner bredvid henne i sängen och sova middag. Då snyftade han så mycket att han knappt fick luft. Lilla fisen börjar bli stor och har det tufft nu, han kan inte riktigt uttrycka sig och vet inte riktigt hur han ska bete sig...

Dagen till ära blev morfar fastklämd i en dörr i bussen också och fick en smäll på armen så den bara hängde. Han hade tagit det lugnt med bussen hela förmiddagen eftersom det var så halt och han tänkte på att det var Thailand som gällde imorgon och så händer det här precis när han ska gå hem, typiskt. Så jag har hängt på röntgen och så med honom idag...Som tur var var inget brutet men armen fungerar ju inte för det, som dom får det tufft med väskorna imorgon!

Nu ska jag packa lite för idag eller imorgon flyttar vi ju till Ljungan och tar hand om huset. Jag är helt slut efter en tuff natt med tre bebisar. Ja ni hörde rätt, TRE BEBISAR! Elton har haft ont i magen hela natten och knappt sovit något. Ellioth har drömt mardrömmar och gråtit och skrikit i sömnen och Mange har legat och hackat tänder så honom har jag fått stoppa om massor gånger :) Hoppas på lite sömn nu inatt! HAr lite ångest för morgondagen när jag ska skjutsa mamma och pappa till tåget också, jag kommer säkert börja gråta...:(

Natti, hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. Hoppas allt är bra med er =)
    Lite bilder nu :D
    Kramar Elliot och Linn

    SvaraRadera