tisdag 26 januari 2010

Back to zero!

Har känt mig så jäkla stark nu i några dagar men imorse klev jag tillbaka till noll.
Inte någon sömn på hela natten tillsammans med att Elton började tokskrika och var otröstbar gav mig panik... Mange var självklart iväg och lämnade Ellioth på dagis, det är bara när jag är ensam sånt händer liksom. Min underbara skyndade dock hem och under tiden lugnade Elton ner sig. Jag lade ifrån mig honom och lät honom skrika, tillslut blev han tyst. Att inte kunna trösta sitt eget barn, ni förstår inte...
Jag MÅSTE lära mig att stressa ner, då kommer det gå.
Men ni förstår inte hur frustrerande det är att inte få en enda blunds sömn på nätterna, man blir tokig!
Mange kom iaf hem och tog Elton så att jag fick sova vilket var välbehövligt. Hade min kropp fått bestämma hade jag stannat i sängen hela dagen men jag fick glatt stiga upp vid 11.30. Ellioth skulle hämtas på dagis och kyl och frys behövdes fyllas på. Det tog hela eftermiddagen då vi var på både Signalen, Coop & Maxi.

Nu är jag nyss hemkommen från en fika på stan. Också det välbehövligt om än att jag får ångest av att veta att Mange sitter här hemma ensam med två barn. Ska försöka gottgöra honom med allt fint han gör för mig nu såfort jag känner mig bättre!
Jag älskar dig Mango!

Jag återkommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar