fredag 15 januari 2010

Ett glädjesamtal!

Såhär såg det ut imorse, gissa vem han pratar med :)?

Såklart det var mormor & morfar! Han pussade mer på luren än vad han pratade, den där ungen är galen i sin mormor och morfar. Igår fick vi ett mms på dom där dom står i vattnet på Similan Islands (jordens sjunde vackraste plats!) och Ellioth vägrade släppa telefonen...Han log hela tiden, han var så glad att se dom :)
Jag har skaffat ett kontantkort så att vi ringer billigt till Thailand. Istället för att dom ska ringa från sin mobil hem hit, vilket kostar ca 20kr/min, så ringer nu jag till deras hotellrum för 85öre/min. Billigt kan tyckas men när dom var i Thailand för två år sedan, och vi bodde i stan och hade Bredbandsbolagets ip-telefoni, betalade vi bara 27 öre/min :)
Nu har vi precis ätit lunch, mina stora grabbar har begett sig ut på en promenad och jag och Elton är kvar här hemma och ska hänga och vika lite tvätt!
Solong folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar