tisdag 19 januari 2010

Sömn, vem behöver det?

Inatt har jag fått sova 30 min, 30 MINUTER...Ändå var jag uppe vid 6, pigg som en nötkärna, och klädde på ungarna och åt frukost! När dom åkte iväg gav jag mig ut och skottade och nu är jag precis hemkommen efter en långpromenad. Kinderna är knallröda, det är en sån härlig känsla!

Nu ska jag ringa Tele2 och försöka få tag i en PUK-kod till mamma sog lyckats slå fel PIN tre gånger. Efter det ska jag ringa och förmedla den till Thailand och sen kryper jag ner i ett varmt bad med en Allt om resor-tidning (drömma kan man ju:))!

So long!

1 kommentar:

  1. det är ingen fara... måste baka massa idag iaf..fyller ju på lör! Jag kan på fre fm eller fram till halv 2 sen ska vi bort..hur har du det då? annars tar vi det nästa vecka?!kraam

    SvaraRadera