onsdag 13 januari 2010

MAJS!

Sitter och pillrar i mig lite majs, satan vad tråkigt det är med sallad (det var ett jäkla gnäll här!)...Och här sitter jag och äter majs på burk medans mormor`n och morfar´n säkert äter grillad majs på stranden, OM jag är avundsjuk! Iofs gör vi en hiss för cremé fraiche, för det kan jag sitta och smälla i mig en hel burk, det är gott :)

Ska ta och ge Elton lite mat nu och sedan blir det att sova lite siesta! På det far vi ut en sväng i den friska luften...

So long!

"Kissa Pappa"...och så sliter han av sig blöjan och springer till toan! Och det är vanliga toaletten som gäller, pottan ratar han!
Mina finaste grabbar, som jag älskar dom <3Blöj- Monster? Lillhjärtat <3 Stora grabbarna ligger och kikar på Pippi (Långstrump alltså :)!

2 kommentarer:

  1. Finns det nått sötare än bebisar i hoodie?? =O

    SvaraRadera
  2. Duktig på toaletten! Måste vara skönt att bo i hus en liten period nu! Tänkte bara höra om ni fortfarande är lika nöjda med syskonvagnen ni köpte?

    Tack för en rolig blogg!

    SvaraRadera