onsdag 27 januari 2010

Ellioth hälsar till Thailand:

Hej mormor & morfar!
Jag längtar efter er, kommer ni hem snart?
Jag lånar pappas telefon hela tiden och ringer till er men det är ingen som svarar, kanske slår jag fel nummer?
Idag har jag rensat mormors strump-och troslåda, tyckte det behövdes. Tog även en runda i morfars nattduksbord!
Nej, nu måste jag och mamma gå ut och skotta för det har kommit så mycket snö, och det snöar fortfarande!
Och se till att komma hem snart mormor, för jag börjar bli långhårig!
Puss & Kram
Ellioth

1 kommentar:

  1. Vi har läst hälsningen från Eliot och tårarna kommer.
    Vi har nu varit ute o ätit mormor, morfar o Yasmin christer är sjuk.
    Morfar har tappat en tand i kväll så vi får se om han får en guldtia i natt. Han ska till tandläkaren imorgon så imorgon ligger vi till poolen och väntar på tandläkartid.
    det är så varmt ikväll så svetten rinner om oss.

    Kramar från THailand

    SvaraRadera