lördag 30 januari 2010

Skåneland!

Vi har det så bra här i Skåneland. Vi blir bortskämda och ompysslade! Helena är btw den ultimata partnern för mig, och pappa till Elton, då hon vaknade varje gång han knorrade lite inatt :)

Idag har vi gjort stan, Malmö är ändå storstad ju. Vi bor (i en gammal chokladfabrik som luktar utomlands:)) i fel ände av gågatan och fick pulsa i snö i säkert en halvtimme för att nå min favoritaffär Zara. Hittade ingenting till mig själv denna gången men massor till barnen, otippat? No!
Lunchen bjöd på goda hamburgare, GI-släng dig i väggen!, så att vi sedan skulle orka springa i en massa fler butiker :) Fick lite inhandlat, det kunde blivit mer men jag hejdade mig faktiskt :)

Nu på eftermiddagen bjöds det på middag i Anderslöv, hos Eltons gudmormor & gudmorfar ;-) Pippi blev lite lagom (eller helt galet!) bortskämd då han bars omkring hela tiden, fick ligga nakenfis jättelänge och sedan blev han badad. Inte nog med det utan han fick åka hem i en ny pjamas från Polarn och Pyret också! Tack!
Ordentligt bortskämd var det ja för igår fick han vantar, tossor och en jättefin tröja av Helena också, TACK!

Nu har Pippi och Halajna gått upp och lagt sig så jag ska avsluta här och springa upp med lite mat till bebisen!
Imorgon blir det babydate...

Laters!

Igårkväll, med nya nappen!
Håller om gudmor!
Lunch! Diskuterar med gudmormor :) Lillprinsen! Baaaaaad!

1 kommentar:

  1. Sån lyx för er båda!
    Tack för att du tog med dej snön ner ;)

    SvaraRadera