onsdag 6 januari 2010

AVATAR

AVATAR, shit, jag säger bara SE DEN!
Jag gillar inte "låtsasfilmer", men det här var något helt fantastiskt...
Dock var det första gången jag var ifrån Elton mer än en timme, så det var faktiskt aningen jobbigt. Satt och sneglade på mobilen flertalet gånger:)
Mitt sista sms till Fanny (nannyn) innan filmen började löd: "Om du måste ringa ambulans så bor vi på Munkhagsgatan 120 B..."...Haha, ja ni...
Elton sov självklart gott i Fannys famn när vi kom hem igen!

Nu har Fanny precis suttit och förklarat hur Farmville på fejjan fungerar, jag tror jag skrattar ihjäl mig...Här ska man alltså skörda sina jordgubbar efter en viss tid och så kan det tydligen vara lite jobbigt om traktorbensinen tar slut. Haha. Här sitter folk och ställer alarm på mobilen för att ta hand om sina färdiga hallon...Jag dör :)

Aja, lite trötthet kanske och därför ska jag krypa till sängs nu. Blir lite trött på mig själv när jag ser på film för jag blir så himla blödig...Saknar storfisen så det gör ont. Shit vad jag älskar mina barn, vad skulle jag göra utan dom? <3

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar