torsdag 7 januari 2010

Pissinlägg

Idag tog jag och Elton sovmorgon till 9.30...Och för första gången i Eltons liv så vaknade han och log mot mig, så vi låg kvar i sängen och myste en stund. Alltid annars så sover han ju för länge och vaknar av att han är tokhungrig, och då är det inga glada miner vill jag lova :)
Idag började Mange jobba igen, efter två veckors semester, och Ellioth var tillbaka på dagis...Gissa om det var en glad kille som klev ur sängen imorse:)? Han älskar verkligen dagis!
Nu den kommande månaden blir det dock lite mindre dagis för vi flyttar till Ljungsbro på lördag och då blir det lite långt att åka för bara tre timmar (som han går på måndagar) så då får han nöja sig med tisdag och torsdag!
Och varför vi flyttar? Jo, för mormor och morfar åker till Thailand en månad så då ska vi vara husvakt!

Dagen har vi spenderat med mormor och morfar, såklart :) Vi passar på att njuta av dom lite nu för vi kommer sakna dom sååå när dom är borta! Samma sak ska vi göra imorgon :)

Nu ska jag beställa lite kort sen blir det att hoppa i säng. Roligare än såhär blir det tyvärr inte idag (pissinlägg liksom!)!! Natti!

Pippi har blivit lika tokig i sin snuttis som storebror är :)

1 kommentar:

  1. Snuttis är ett måste! =) Mina ha supermjuka flanell snuttefiltar, båda är lika galna i sina snuttar (och nappar!!)

    SvaraRadera