lördag 9 januari 2010

Ledsna!

Den här bilden beskriver hur ledsna vi är nu. Pippi ser nog mest ledsen ut utav oss alla men egentligen är det nog jag som fällt flest tårar...Och varför? Jo, vi har ju skickat iväg mormor och morfar till Thailand i en månad. Vet egentligen inte om jag är mest ledsen för att jag kommer sakna dom eller för att jag inte fick följa med :)?! Vi får väl se. Ellioth tyckte vi skulle åka och hämta mormor direkt vi satt oss i bilen, för han tyckte hon skulle komma och sitta bredvid honom. Han om någon kommer sakna sin mormor och morfar!

Nu ska vi snart få lite gäster på mat och sen tar vi en "sista" myskväll här hemma innan vi flyttar till huset :) Har ju inget bredband där borta men får se om vi köper ett mobilt sådant så att jag kan hålla bloggen uppdaterad. Eller klarar ni er utan "mig" en månad :)?

4 kommentarer:

  1. Jag klarar mig INTE en månad haha.
    Kommer du på klassfesten?

    SvaraRadera
  2. vad menar du att du inte fick följa med............??????

    SvaraRadera
  3. Jag klarar mig INTE!! :)

    SvaraRadera