söndag 24 januari 2010

Ett år av kärlek...

Bröllopsdag i all ära, men vi tog dagen som vilken annan söndag somhelst. Tog sovmorgon, åt sen frukost, byggde med mega blocks (se bild), var ute och busade i snön, städade, tog en långis, målade och sen fick vi besök av Johanna. Vad vi gjorde idag som vi inte brukar göra var dock att låta pjamasen sitta på, all day long :) Det ska nog bli ny tradition för söndagar!

Sitter och tittar på Johan Falk och jag blir sådär löjligt blödig som vanligt. Sedan man blev förälder har ens mamma-hjärta väldigt svårt att verka orörd av filmer där barn är inblandade. Usch...Efter hemskheter som missfallet i filmen idag tittar jag på mina söner och känner hjärtat göra volter inuti mig. Jag har verkligen två helt perfekta små prinsar, jag har en underbar vardag och världens bästa man! Det är vid såna här tillfällen, när jag påminns och känner så starkt, som jag vet att jag kommer ta mig ur den här "fasen" som konstig. Allt är ju perfekt runtomkring mig, jag måste bara jobba lite med mig själv...Imorgon börjar jag, då är det jag som far till vårdcentralen och tar tag i det där med att "prata om mina känslor"! Ja, vi får väl se hur det går...

En perfekt dag iaf,
med två perfekta små prinsar,
och en perfekt man,
man kan inte begära mer och ha det bättre <3

Här bygdes det med Mega Blocks!
Lillprinsen Storprinsen tycker att papper är överskattat :)

1 kommentar:

  1. En hälsning här ifrån Thailand, vi har det varmt o skönt o bra.
    Hoppas ni har detsamma men kallt.
    Hälsa till alla därhemma att allt är bra utom Stiggans arm trotts läkarbesök och ständig wiskey.
    Idag har vi legat på stranden, men är nu på rummet och tar siesta.
    Kram mamma o pappa

    SvaraRadera