söndag 31 januari 2010

Babydate!

Vi lever fortfarande här i utlandet, ingen som ens siktat på oss (för då får man väl en sån där röd prick i pannan?)...
Vi vågade oss tom ut ur lägenheten för att åka iväg på vår babydate! Däremot är jag lite skeptisk till Skånelands väghållning. Plogbilar och salt verkar dom inte veta vad det är. Det var bara en minusgrad när vi for ut på vägarna idag men motorvägen hade inte ens två hjulspår på vissa etapper, hallå liksom?
När vi svängde av och kom ut på en landsväg visste vi inte om det var vägen eller åkern vi åkte på, men fram kom vi...
Där fick Elton bekanta sig med tre andra små pojkar vid namn Ellioth, Milton och William. De sistnämnda är tvillingar. Vi hade en jättetrevlig stund och tydligen finns det några stycken i den där kretsen som läser min blogg :)

Påväg hem därifrån stannade vi till på en outlet och inhandlade en liten present och därefter for vi till Anderslöv där det bjöds på middag igen! Jag sprang på Mc Gyver och en stackars hjort som hade fått sätta livet till (bilder kommer!)!

Nu sitter vi och pimplar rödvin här och jag känner hur varm och avslappnad jag är :) Ja, ni hörde rätt, JAG dricker RÖDVIN. Det händer skumma saker i kroppen efter en graviditet för rödvin har jag aldrig varit något för. Jag vet någon som är överlycklig över detta iaf och jag tror det blir månaga myskvällar framöver ;)

Nu ska vi se på En annan del av Köping och vänta på att Måns kommer hem!
Morgondagen bjuder på en tripp till Lund! (och hemfärd!)


Elton, Ellioth, Milton & William. Eller var det William & Milton :)?
Elton i bilen påväg till Anderslöv!

3 kommentarer:

  1. Fina foto! Men du har missat att föreviga snön här nere.....

    SvaraRadera
  2. skönt att se att du överlevt.. ;)!! haha! Då vågar du dig kanske upp till Sthlm då...

    SvaraRadera
  3. jag är överlycklig!!! Din Man

    SvaraRadera