fredag 29 januari 2010

Utvilad!

Pigg, glad och utvilad. Ja, ni läste rätt, UTVILAD!
Elton fick sitt sista mål mat kring midnatt och sov sedan hela natten fram till 8.15 (bortsett från att han gnydde till vid 03 och ville ha nappen) då han ville ha mat igen! Hoppas verkligen detta håller i sig, för jag känner mig redan (efter bara en hel natt med sömn!) mycket gladare!

Nu ska vi packa det sista, ta ett varv med dammsugaren, äta lunch för att sedan slippa stressa till tåget! Nu har jag faktiskt lite resfeber (jag har aldrig resfeber annars!), det är så mycket som ska med när man reser med bebis. Ännu värre när man reser ensam och måste ha koll på allt själv :) Bara det man måste ha tillgängligt på tåget liksom...Mat, mer mat (man vet ju aldrig om tågen stannar i all snö!), magdroppar, blöjor, spyhanddukar...Något att dricka till mig kanske? Ja, vi får se om jag överlever :)

Som sagt...
Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar