måndag 31 augusti 2009

Phil & Teds!

Till Anonym:

Jag kan redan säga att jag älskar vår nya vagn! Den är så himla smidig att köra och Ellioth sitter så himla bra i den! Till skillnad från vår gamla vagn, Brio Sing, så har han ju fullt liggläge när han sover och då känns den också himla ombonad. Vi har även testat att montera dit syskonsitsen (som Ellioth också sitter som en gud i), och skjutit mjukliften (som Elton ska ligga i) in och ut flertalet gånger och hela vagnen känns helrätt! Dessutom väger den ju bara 10,5 kg och blir jätteliten ihopfälld så att kånka den i och ur bilen är inte heller något problem!

Vi letade runt på nätet ett tag och för en ny barnvagn tror jag faktiskt att stället vi köpte den på är billigast för tillfället.
www.kopbarnvagn.se är adressen, och tjejerna som jobbar i butiken är jättebra att ha att göra med!
(Shit, jag borde ha provision för all reklam jag gör :)!)

Bilder kommer en annan dag!

1 kommentar:

  1. Jag får komma och kolla vagnen "in action" någon gång om vi får ett syskon till Emilia så nära att vi behöver syskonvagn.

    Jag är väldigt tveksam till vagnen, ser så konstigt ut på bild för bebisen. Men det verkar samtidigt vara än väldigt smidig vagn.

    SvaraRadera