torsdag 20 augusti 2009

Vårt tredje rum har flyttat in igen!

Nu äntligen har vi "fått tillbaka" vår trea,
Ellioth har fått eget rum igen och det känns som vi har minst dubbel så stor yta att röra oss på!
Klädkammaren är alltså klar, också det äntligen! Allt tar sin tid...

Alldeles strax är det färdigstädat här hemma också,
jag älskar att gå och lägga mig när allt står på sin plats och det luktar sådär gott :)

Dagen har varit toppen. Ellioth var ju på dagis mellan 9-14, utan tårar när jag lämnade honom, så då hade jag en underbar stund för mig själv! Jag åkte ut till Ljungsbro och satt i trädgården och läste tidningar...När det var dags att hämta fisen på dagis följde mormor med och vi avslutade eftermiddagen med ett varv på stan!

Nu är det Unga Mödrar som gäller,
ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar