onsdag 19 augusti 2009

Dagis!

Nu är mitt lilla troll iväg på dagis en sväng...
Det första han gjorde imorse när jag nämnde dagis var att gå upp och sätta på sig en mössa och mina skor för att sedan traska iväg och ställa sig vid dörren :) Sötunge!
Idag när jag lämnade var det heller inget gallskrik som det varit de andra dagarna utan idag var det bara lite gnäll och så kom surläppen fram. Han börjar nog förstå att dagis är rätt okej ändå, i jämförelse med att vara hemma med en gravid mamma iaf :)
Föreståndaren, världens bästa Åke, kom även fram och sa att de ändrat Ellioths tider så nu kommer han gå 8-11 mån-ons och sen 9-14 på torsdagar. Perfekt tycker jag! Det kommer ju säkert hända att vi tar ledigt någon dag också så vi kan ligga kvar i sängen lite längre :) Ooops!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att efter det lägga mig och blunda på soffan en stund!

So long!

1 kommentar: