söndag 2 augusti 2009

Tokkär!

Det blev som sagt en tripp till Norrköping och Babyproffsen där.
Vagnen jag nu hade spanat in verkade jättesmidig, och billig men den hade massor nackdelar också...Den blev inte så liten när man fällde ihop den, vägde 18 kg och så skulle den nog ine gå så bra att köra i snö! (Har ni sett hur mycket rönnbär det är iår? Kall vinter, vilket betyder massor snö, haha!)
Så Phil & Teds som jag blivit så förälskad i innan föll jag nu för pladask. Efter att ha kännt, klämt och provkört så hade jag bestämt mig, den blir det! Däremot är ju inte priset lika positivt på den vagnen, men vad fasen? 7500 kr skulle dem ha där, så gissa om jag blev lycklig när jag hittade en butik i Sthlm som säljer den för 5795 kr precis!? Dessutom ingick frakten då, jihaa!
Vi ska nog slå till direkt...Isf blir det till at lägga ut vår Brio Sing till försäljning för Ellioth kan ju börja använda den nya direkt! 3-5 dagars leveranstid hade de dessutom!
Nu är det bara vilken färg man ska ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar