söndag 16 augusti 2009

Tonight!

Nu är Mange iväg och skjutsar hem Johanna och jag sitter här och njuter av att Elton kickar mina revben, aj. Att han redan når dit upp liksom?

Min mamma ringde och frågade vad vi gjort nu på kvällskvisten, och hmm...Jo, Johanna och jag har pratat massor skit medans Mange målat och lagat mat :) Så det ska vara väl? Han bjöd oss på jättegoda varma mackor med kantarellstuvning...
Lite skillnad på hur jag och Johanna umgås nu mot vad vi gjorde förr i tiden. Nu kommer hon hit och blir bortskämd av min karl, medans vi förr låg i hennes eller min säng, åt alltför mycket godis och jämförde tuttar och stjärtar, typ...Haha :)
Märks att man blivit ett par år äldre...!

Ellioth kan numera ett nytt ord, "Janna" (=Johanna), och hon blev nog lite av hans favorit ikväll. Lite roligare med en tjej som orkar busa med honom än en tjock, gravid tråkmorsa :)

Sötnosar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar