onsdag 5 augusti 2009

Glad & ledsen!

Usch vilken tråkig blogg det här blir när man jobbar och står i och inte har tid att sitta här. Nu är det inte bara jobbet på Lidl jag pratar om, utan det här med att sälja en vagn på Blocket blev ju också ett heltidsjobb...
Hade ju kikat runt lite innan och då låg det likadana vagnar uppe för 2500kr som inte verkade bli sålda så jag satte 2500kr som pris, för att ha lite prutmån, och med texten "priset kan diskuteras vid snabb affär"! Så vi hade räknat, eller snarare hoppats på att vi skulle få 2000kr iaf, imorgon kommer några och hämtar den och betalar 3000kr. Tjoho, gissa om jag är lycklig:)!?
Hoppas bara dem kommer också, det återstår ju att se! Men så intresserade som dem lät så är vi hoppfulla!

Idag fick jag även mitt arbetsgivarintyg från Lidl, helt fel ifyllt såklart! Jag blir så trött så jag bara vill sätta mig ner och gråta...Jag orkar inte vara en tjatmaja mer, jag ger upp närsom! Hur svårt ska det vara? ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och min man ha mys på soffan! Det händer inte alltför ofta vill jag lova, vi har fasen aldrig tid för varandra!

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar