lördag 1 augusti 2009

Slappkväll...

Den här bilden beskriver vår gårdagskväll rätt bra. En överlycklig, och övertrött kille, fick Mc Donalds-mat till kvällsmat och därefter somnade han och mamma gott på soffan redan kl 19 :)
Ellioth var förstörd efter att ha spenderat en heldag hos mormor & morfar, med massor hyss och bus, och jag var som sagt trött efter en natt utan sömn och en dag full av arbete!
Grabbarna gick upp vid 8.30-tiden idag medans jag fick ligga kvar till alldeles nyligen...och jag är fortfarande helt förstörd! Ghahh, aldrig mer en natt utan sömn!
"Grattis att ni ska ha en unge till då" tänker säkert ni och just nu är jag lite orolig...Minifisen där inne är still hela dagarna för att sedan leva rövare hela kvällarna och nätterna! Hon har alltså ändrat dygnsrytm helt,och det hoppas vi hon gör igen innan hon kommer ut :)


Nu har mina grabbar gjort frukost till mig, jordgubbssmoothie med färsk fralla till! Bäst att rusa!


Dagen får vi se vad den har att bjuda på,
förslag någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar