lördag 22 augusti 2009

Shoppinggalna!

Ellioth är en riktig liten mannekäng... Han älskar att testa nya kläder och visa upp sig i dem och när man säger att han är en "snyggis" så blir han sådär lite röd om kinderna och ska springa tio varv till och spegla sig :) Vi hoppas det håller i sig så han och jag kan ta rundor på stan när han blir större, för någon dotter att göra det med lär jag ju inte få!

Här är några bilder från idag när vi kom hem från stan,
jag kan säga att det blev mycket skrik och tårar efter att vi tagit av honom jackan, han fullkomligt älskade den :)

Fisen i sin nya skjorta (som vi i princip fick gratis eftersom kassörskan gjorde fel, man tackar!)
Overallen, vad tycks?
Jag köpte faktiskt overall tidigt förra året också och ändå kom det inte in någon jag tyckte var snyggare än den vi hade!
...och i jackan, såå tuff!

2 kommentarer: