fredag 21 augusti 2009

Det var då fasen...

De ringde från Lidl och undrade om jag kunde jobba idag,
men jag sket i det... Känns inget kul!
Varför ska jag ställa upp nu?
Dessutom var det bara tre timmar också, vilket skulle betyda ca 200kr efter skatt,
verkligen inte värt att börja bråka med dagis och sånt för det!

Blev bitter nu igen när vi ringde barnvagnsaffären för att kolla läget,
ingen vagn hade kommit idag heller...ÅHH!
Men leverantören hade en kvar på lager och skulle skicka den till affären idag och så skulle dem skicka den direkt till oss...Så nu är det sagt att vi ska få den onsdag eller torsdag nästa vecka, och får vi inte det, då skiter jag i den!

Nu ligger vi på golvet i Ellioths rum och leker,
han tycker det är jättespännande att han kan vara här igen!

Nu ringer det på dörren,
mormor kommer med Mc D-mat!
Pusss

2 kommentarer:

  1. hej! gillar din blogg! :) en fråga bara, varför är det sån hets om den här barnvagnen? du ska ju inte föda än på länge så det är väl ingen panik? tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag har en bloggkompis som beställde sin på nätet och fick den några dagar senare. Så det är kanske något ni kan göra om det skiter sig med denna ni väntar på. Tycker det är väldigt dålig service att lova er vagnen en dag och att den sedan fortfarande inte kommit in dagarna senare.

    Om du vill så kan jag fråga vart hon beställt den?!

    SvaraRadera