måndag 31 augusti 2009

Hjärtsmycken...

Kul att jag fick sån respons på mitt fina halsband,
man tackar!

Hon som gjorde det heter Helena och finns på http://hjartsmycken.blogg.se och kan mailas på hjartsmycken@familjenalmen.st!

...och angående en kommentar jag fick om att det var "läskigt" att jag valt att ha mitt ofödda barns namn på halsbandet. Skulle nu något mot all förmodan gå fel så kommer det ju alltid att vara mitt barn iaf, inte sant?


Nu har jag fått massor fixat här hemma vilket känns otroligt skönt! Jag är på toppenhumör idag och ska snart vända tillbaka till dagis och hämta upp min lilla fis. Idag när jag steg innanför dörrarna för att lämna honom sa en av de stora dagistjejerna: "Nu kommer han som gråter så mycket när hans mamma går...!". Ja, barn är för ärliga, och det högg allt i mitt mammahjärta! När han sedan kravlade sig fast vid mig så att vi nästan fick bända bort honom, samtidig som tårarna sprutade, så höll mitt hjärta på att brista :( Hoppas han får lite mer rutin på det snart så att vi slipper alla tårar!

So long!

1 kommentar:

  1. Smycket var verkligen fint!

    Jag är intresserad av att köpa en phil & ted syskonvagn och undrar om du hunnit använda eran nåt och vill rekommendera den eller inte. Jag vet ju om att er son Elton inte kommit ut än.. Men ni har väl använt vagnen redan? Och om du har tid över skriva ner fördelar och ta kort på vagnen lite mer? Eller länka hemsidan du köpte den på... Det var billigare där du köpte den ifrån har jag för mig?

    Kram (bra blogg, man får många skratt åt era tokiga och roliga saker som uppstår i er vardag!)

    SvaraRadera