fredag 28 augusti 2009

Marken...

Nu är vi precis hemkomna från Ljungan och Ellioth somnade inte förrän vid 22 nu i bilen,
jag fattar inte hur han orkar...Det är en pigg liten kille vi har :)
Blev en sväng på marknaden, även om jag inte kikade i ett enda stånd tror jag. Man går typ fem meter och så ser man någon man känner och står och pratar en stund, sen fem meter till och träffar någon annan osv. Jättekul!
Träffade en gammal barndomskompis och fick se hennes nya lilla bebbe...Hon har en större variant också som hade blivit toksöt med mörka ögon och lockigt hår. Damn! Snart är det jag som går där med två grabbar :) Hennes första förlossning hade tagit sex timmar, precis som min med Ellioth. Hennes andra hade tagit tre timmar, så nu vet jag vad jag har att vänta :) Däremot hade hon gått över tiden en vecka med den sista, medans nummer ett föddes en vecka för tidigt (som Ellioth...)...Så hoppas vi inte det blir här :)
Det var väldigt skönt med en promenad iaf då den var i lagom tempo eftersom lillfisen promenerade själv, det gillas av mig nu!

Just ja, skrev in hela familjen hos den "nya" privata tandkliniken här i stan...Satan, jag har redan ont i magen för det! Här är det tandläkarskräck som heter duga vill jag lova! Vad som var väldans "synd" var ju att jag inte kan gå förrän jag fött eftersom det inte är så bra att röntga tänderna med en liten i magen...SYYYND :)
Första undersökningen går bara på 90 kr och det gillas i den här familjen just nu vill jag lova!

Nu ska jag hoppa in i duschen och så blir det sängen nästa!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar