söndag 30 augusti 2009

Tjaffs!

Ursäkta det lilla "blogguppehållet" men jag har verkligen inte haft något vettigt att skriva...Har mest varit sur och tvär då vi haft det lite tjaffsigt här hemma.
Nu känns det dock aningen bättre då jag fick lite ensamtid med Johanna på ikano idag...Magnus är ju liksom borta från Ellioth 11h/dag, 5 dagar i veckan medans jag är med honom 24/7. Nu har jag absolut inte skaffat barn för att "slippa" honom men någon dag ibland behöver man bara få vara, och det fick jag ju nu idag :)

Nu blir det gottisoch allvarligt snack i soffan,
imorgon är det vardag igen...
Natti!

Går man på marknad så måste man ju köpa chokladtoppar :)
En nyfriserad liten kille idag!



1 kommentar:

  1. Söte med chokladtoppschoklad över hela tröjan ;)
    Önskar mina ungar hade så mycket här att frissera =)

    SvaraRadera