måndag 10 augusti 2009

Bitter again

Jag håller på att bli tokig här hemma,
jag vill bara krypa ur mitt eget skinn.
Dagen började med att Ellioth kissade igenom i vår säng, IGEN! Detsamma har hänt tre dagar i rad nu, jag orkar bara inte...Ändå fick han ny blöja vid 7 så det är inte för att den är full utan för att det läcker på något vänster! Någon som har något tips på bra "sovblöjor"?
Sen nu vid frukostbordet så testar, testar och testar han mig,hela tiden...
Han tjuter, slår, kastar ner smörgåsen på golvet, tar upp fötterna på bordet...ÅH!
Ibland orkar man bara inte, så idag får han göra som han vill...Dessutom ser lägenheten ut som ett bombnedslag och jag har aldrig kunnat lämna det stökigt innan jag åker iväg men idag tänker jag göra det...
Jag orkar inte.
Jobb sen då, jippi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar