måndag 3 augusti 2009

Jag har blivit knäpp igen...

Nu börjar det igen...
Jag har varit nere i källaren och i barnvagnsförrådet och luktat! Jag blir helt tokig, såå gott luktar det! Och finns det något godare än ananas med creme fraiche? Don´t think so!
Ja, jag har blivit knäpp igen, tacka gudarna att jag har min graviditet att skylla!

Till er som undrade så blir det den marin-/gråfärgade vagnen. Som någon sa så tror jag att man snabbt tröttnar på den röda, den var liksom så "skrikigt" röd! Sen kanske man tröttnar på den blå för att den är mer dyster, haha...Jaja, det blir nog bra! Har dock inte fått tag i någon i butiken idag så jag har mailat istället. Svarar dem inte så köper vi nog vagnen från det andra stället!
Tack Anna för tipset om den limefärgade på blocket...Dock blir det inte så mycket billigare om man köper den för då måste man köpa till syskonsits och mjuklift och då är man nästan uppe i samma pengar!

Nu ska vi springa ner till grannarna en sväng!

1 kommentar:

  1. Åhh herregud vad ska vi ta oss till :p De är väldigt påfrestande, i alla fall vissa dagar! Hur är de med dig tjejen, d var länge sen nu???
    Kram sara

    SvaraRadera