tisdag 25 augusti 2009

Träning!

Idag har vi haft en slappdag i Ljungsbro...
Eller slapp och slapp? Det är ju en tolkningsfråga :)
Morfar tog oss med på en cykeltur för att kika på Wasa Lejon när hon slussade och såå mycket kondition som den cykelturen innebar har jag nog inte rört på mig sedan jag blev gravid!
(Nu har jag ont både här och där så nu innan läggdags ska jag kräva en stjärtmassage av min kära man :))
Ellioth där emot hade det desto lugnare där bak på pakethållaren och det är han ju värd med sin förkyling, stackaren...Han har liksom sår på näsan :(

Nu på kvällskvisten blev det en sväng till Maxi för storhandling,
jag hatar att handla mat nuförtiden...Eller var det kanske för att jag hade så ont i rumpan idag :)?

Nu är det godnatt från Jo-Lo iaf,
Natti!
Såhär fick fisen sova middag igår då pappsen fått med sig vagnen till jobbet :)
Ellioth åker gräsklippare med morfar idag!
Grabbarna kikar på Wasa Lejon!

1 kommentar:

  1. Hej,tänkte bara höra med dig,du som var i cypern i somras..Var det dyrt där att leva?I jämförelse med Sverige?Tacksam för svar =)

    SvaraRadera