fredag 21 augusti 2009

Rubrik

Fick den här kommentaren:

hej! gillar din blogg! :) en fråga bara, varför är det sån hets om den här barnvagnen? du ska ju inte föda än på länge så det är väl ingen panik? tack för en bra blogg!

Anledningen till hetsen är två ting. Det ena är att företaget vi köpt den från utlovar en leveranstid på 2-5 dagar (och nu har vi väntat i 3 veckor!), och det andra pga att vi sålt vår andra vagn. Just nu kör vi runt med en gammal skruttig resevagn, som jag är usel på att fälla ihop och som därför gör mig arg hela tiden :) Verkar inte som du läser min blogg så värst ofta för svaret på din fråga finns nog redan besvarad! Men tack, kul att du tycker om min blogg!

Nu sover fisen, han var dyngtrött idag då han inte sovit något på eftermiddagen. Han somnade i bilen påväg hem från Ljungsbro (1 min efter vi satt oss i bilen), vaknade till när vi bar in honom nu eftersom det regnade såå på oss, men somnade om ensam i sin säng! (Vi brukar alltid söva honom i famnen)! Han drack tom välling i sömnen, gör om det ni ;) Nu ska jag krypa upp i min mans famn i soffan, snart börjar det ydligen en bra film!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar