söndag 9 augusti 2009

Myshelg!

Nejdå, vi har inte gått och skadat oss eller dött eller så, vi har bara haft jordens mysigaste helg. Det kan vi ju till stor del tacka vädret för...Det finns så mycket mer man kan göra då, plus att man blir på tusen gånger bättre humör!

Helgen började ju med att pappsen jobbade ett pass på BK vilket betydde att Ellioth och jag åkte till Ljungsbro och myste. Fisen hittade på bus med morfar medans jag blev attackerad av en luftballong! Att jag inte födde då är fortfarande en gåta :) Det började med att det lät så konstigt när jag satt i duschen och när jag öppnar fönstret kommer det en luftballong precis utanför...och med precis utanför så menar jag att den missade vår nock med bara ett par meter, och gudars vad rädd jag blev! Under tiden drack Ellioth vin och snusade med morfar (bilder kan ni se under!) :)

På lördagen for vi till Varamon och badade hela dagen för att tillbringa kvällen i Berg till tonerna av Ulf Lundell, lätt sommarens mysigaste dag!

Idag blev det ännu en tripp till Varamon och passade på att åka förbi outlet-butiken i Mantorp påvägen hem!

Nu ska jag slänga fisen i säng, återkommer kanske senare :)

Glass åt vi också, med hela kroppen :)
Kladdiga barn är (tydligen!) lyckliga barn :)Vin vare ja! ...och nej, det är inte jord på hakan, utan snus :) Varamon med morfar! Lundell sov man gott till!Någon hade vält en bil i Varamon, haha ...och Varamon idag!
Ursäkta den kassa kvalitetenmen kameran glömdes självklart hemma så detta är mobilbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar