fredag 14 augusti 2009

F*N rent ut sagt!

Det vore ju synd om något någonsin kunde gå vägen för oss...
Fick mitt arbetsgivarintyg av Lidl igår, fel ifyllt, IGEN...Ringde dit nu imorse och ber henne skynda på ett nytt varpå hon svarar: " Nu den närmsta tiden har vi verkligen inte tid då vi håller på att stänga lönerna...". Jag slängde på igen, orkar inte med skiten.
Så ringde jag butiken vi beställt barnvagnen från eftersom inte den komit än...Nej, då räckte inte leveransen de fick utan vi får vänta på nästa leverans.
HALLÅ? Snälla sluta motarbeta mig hela tiden!
Kan man rymma någonstans därman varken behöver pengar eller barnvagn?
Please take me there!

1 kommentar:

  1. Jag vet precis vad du går igenom, Jag hade precis samma helvete när jag skulle ha ett arbetsgivar intyg till a-kassan. Tog mig närmare tre månader innan jag fick det. Stå på dig. Tycker du ska hota med pressen, om hur dåligt lidl sköter detta. I värsta fall gå till tidningen med det. Säg att du inte kommer åt dina pengar.Du kasnke kan kontakta det personalombudet som lild har. Står inne i fika rummet på tavlan. Så här ska det fan inte vara? Vem i helvete ska betala era räkningar osv när ni själva inte kan betala dem bara för att skit lidl inte kan göra det dom ska.
    Kramar Matilda

    SvaraRadera