tisdag 18 augusti 2009

Sjuk?

Usch, idag känner mig helt tom, har ingen ork till något. Jag känner mig sjuk. Orkar mig inte upp ur sängen, orkar inte ta mig an något. Måste pallra mig upp en sväng snart för att åka till barnmorskan...
Mange är hemma och tar hand om Ellioth, och ringer alla dagliga tusentals telefonsamtal, jag orkar som sagt inte...
Undrar om det är såhär det känns att gå in i väggen? På ett ungefär. Jag skulle kunna tänka mig det.

Bjuder på några bilder från gårdagen då jag, Ellioth och morfar tog en sväng i skogen för att vädra tankarna lite (och för att plocka blåbär!). Eller morfar plockade blåbär och jag och Ellioth utforskade kottar, pinnar och stigar! Jag klättrade upp på en sten och tog mig inte ner :)

Ett litet fint blåbär är ute och powerwalkar i skogen :)
Två blåbär på stenen (!)
Två fina bärplockare <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar