torsdag 27 augusti 2009

Döende?

Tog oss en promenad runt grönområdet här bakom förut, för att Ellioth skulle få springa av sig lite, men det skulle vi inte gjort då vi knappt orkade oss upp för trappen här hemma sen. Det känns verkligen att vi har något i kroppen för vi orkar ingenting. Ellioth och jag har haft vår värsta dagar nu tror jag, men nu börjar det bli pappsens tur...Usch!

Nu har fisen somnat och vi ligger och gottar oss på soffan,
så får det förbli hela kvällen lång!

Some pics:

Ellioth testar syskonsitsen i nya åket...
...men vad skulle vi med den till? Fisen verkar digga korgen bättre :)
När Mange skulle lägga in lillprinsen förut...Shit vad stor han är,
har ett liknande kort från när han var nyfödd.

1 kommentar:

  1. nawww vad söt och stor!!! känns som igår när jag mötte upp er i sthlm o hade kramp i armarna när jag kom hem för jag vägrade släppa honom dom timmarna vi sågs hahah! plutt!

    SvaraRadera