söndag 30 augusti 2009

Ny kärlek!

Måste bara visa det här otroligt fina halsbandet som jag införskaffade mig på marknaden igår. Fick tipset av Sofie och efter att ha besökt ståndet var jag helt såld...
Man fick välja typ av bricka, text, längd på halsbandet och vilka pärlor man ville ha och jag blev supernöjd! Dessutom verkar ju Mange ha gett med sig med bebisens namn ;)
160kr gick kalaset på och det var det verkligen värt, det här halsbandet matchar ju verkligen allt! Är någon intresserad av ett liknande har jag tillverkarens blogg- och mailadress!

6 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ett väldigt fint halsband måste jag säga... du kan inte skriva ut bloggadressen??
    Mvh/karin

    SvaraRadera
  2. Jag jättegärna adressen :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint halsband! Men är det inte lite läskigt att rista in ett namn på ett barn som ännu inte kommit till världen... skulle jag tycka

    SvaraRadera
  4. Yes pliis! ;)
    Det var ju jättesnyggt och jag tycker det är coolt att ni redan spikat lillebror namn =D

    Kommernterar från min blogger, men det är samma Jennifer som innan =)

    SvaraRadera
  5. Jag har använt mitt idag o fått många fina kommentarer:) men hade velat ha så stora pärlor med, jag visste ej man fick välja de stora, men det finns ju tta köpa på lottadesign tror jag. ha det bra kram sofie

    SvaraRadera
  6. Yes släng ut bloggadressen... kramar till dig å din fina familj <3 /Sofie

    SvaraRadera