onsdag 13 maj 2009

Utomlands över kvällen...

Ojojoj, nu är jag på övertid rejält, haha. Men jag är precis hemkommen från ett arbetspass i Turkiet...Ja, ni läste rätt! Inte bokstavligt i Turkiet men när man jobbar på Lidl i Skäggetorp, som jag fick göra ikväll, så känns det verkligen som att man arbetar utomlands. Inget illa menat utan bara positivt. Hur ofta sätter man sig i bilen, kör i 10 min, och hamnar i Turkiet liksom??
Schysst!
Konkurenten rakt över hette Salam Oriental Livs, bara det liksom.
Människorna som handlade av mig, turkarna (ja, jag var ju i Turkiet), var alla så himla glada, sociala och artiga...
Ja, jag gillar min utomlandsvistelse ikväll helt enkelt :)

Ellioth var mycket piggare sen imorse så vi åkte över till morfar som bjöd oss på lunch och även senare en liten busstur. Ellioth fick tom köra bussen, och då ska vi inte tala om hur populärt det var att vrida på vindrutetorkarna :) Jag har bilder på det hela men dem lägger jag upp i morgon för nu vill jag hoppa i säng...Och det jag skulle komma till var att när vi kom hem från morfar så hade stackars lillfisen 39,2 i feber :( Han har inte ätit något på hela dagen förutom några flaskor välling, vi tror att det är tänderna som spökar!

Nej, som sagt...Jag är verkligen på övertid, så godnatt!

1 kommentar:

  1. Hej Sofia!

    Jag tyckte verkligen om detta inlägg,, så himla bra skrivet...
    Kramizar Ewa

    SvaraRadera